Vi tør å være annerledes
Vi synes god service er nødvendig. I dagens samfunn skorter det på service altfor mange steder. Vi velger heller å bruke litt ekstra tid på å sette oss inn i hvordan vi best mulig kan hjelpe kunden og ha god dialog slik at de blir fornøyde.
Vil du overlate skriveoppdrag til oss? Ja da koster ikke god service og en god dialog noen ting. Vi ønsker at kunden skal bli fornøyd. Vi ønsker at det vi leverer skaper verdier for kunden. Vi ønsker å bygge nettverk og skape gode relasjoner.
Er det noe vi kan love deg… så er det at vi skiller oss ut i mengden. Vi tør å være annerledes. Vi tør å være litt…ja kall det gjerne «gammeldags». Med det mener vi ikke at vi ikke følger med i tiden. Vi mener bare at som kunde hos oss, vil vi sette oss godt inn i det du ønsker hjelp til og vil gi god service. Vise interesse. Vi kommer gjerne med forslag til gode løsninger og kreative ideer. Høflig. Ryddig. Med et smil.
Dagens samfunn er hektisk. Digitaliseringen tar over. Den skaper arbeid på godt og vondt. Forbrukeren må stadig sette seg inn i nye ting. Nye måter å jobbe på, nye digital løsninger, ny måte å tenke på, høyt tempo. Det føles frustrerende for mange. Samtidig så skaper digitaliseringen arbeidsplasser. Digitale markedsførere, utviklere, digitale strategier, analytikere. Det er rett og slett hektisk for mange om dagen. Det holder ikke å kunne masse om en ting lenger. Man må kunne litt om alt og evne å sette seg inn i nye ting og finne ut hvilken løsning som er den beste for akkurat deg eller inn bedrift. Vi gjør research og gir anbefalinger for å hjelpe deg.
Høres dette kjent ut?
Som forbruker eller ansatt søker du kanskje ekstern hjelp. Leverandøren LOVER at de skal løse alt for deg. De gir deg en pris. Sånn-ca-pris. Men så har leverandøren din altfor mye å gjøre, kvaliteten på tjenesten du kjøpte ble ikke helt som du hadde tenkt. Du ble allikevel sittende å pirke med arbeidsoppgaven selv for å få det akkurat slik du ønsket. I tillegg ble det dyrt. Mange fakturer kunden bare de svarer på et kort spørsmål.
Det er noe som heter at kunden alltid har rett. Det stemmer som oftest ikke. Sånn helt bokstavelig. Men med god dialog og god service, klarer man å finne ut hva kunden faktisk trenger hjelp til og gir service, råd og gjennomføre oppgaven deretter. Som leverandører får du fornøyde kunder om de får litt rett. Kunden vet jo ofte selv hva de vil ha, de har bare ikke kapasitet til å gjøre det selv eller vite hvordan det skal gjøres for å komme i mål. Vi hjelper kunden i mål.
Det hele handler om en god dialog og vi er ganske gode på å finne gode løsninger for kunden. Av og til har ikke kunden et eneste forslag om hva hvordan de egentlig vil ha det. Da er vi ikke redde for å kaste ut forslag til deg. Så kan du velge!